Stichting Wat Een Heerlijk Land

Veur elk wah Waehls

Welkom bij Stichting Wat Een Heerlijk Land

Stichting Wat Een Heerlijk Land staat voor het bevorderen van de leefbaarheid en verbondenheid tussen mensen in onze gemeenschap. Dat doen wij door het jaarlijks organiseren & begeleiden van evenementen; en dan voor iedereen, jong en oud.

We luisteren daarbij goed naar de wensen van de Wehlse en Nieuw Wehlse inwoners.

EVENEMENTEN (klik op ..)

Ons motto “Veur elk wah Waehls”.

Dorpsfeest - 1 ™ 4 juni 2023

Donderdag 1 juni 2023

De senioren worden uiteraard niet vergeten tijdens Dorpsfeest Wehl.

De donderdagmiddag staat geheel in het teken van de senioren uit onze regio.

Deze middag zal muzikaal worden opgeluisterd door de Varsseveldse Accordeon Verenging.

Daarnaast zal er een loterij zijn waarvoor ondernemers prachtige prijzen beschikbaar hebben gesteld.

Dit wil je niet missen!

Donderdag 1 juni 2023

Na de start van het Dorpsfeest Wehl 2023 met de

middag voor senioren uit onze regio gaan we verder met het avond programma:

de Achterhoekse Open Business Borrel.

LET OP: Deze avond is alleen toegankelijk met een ticket.

Vrijdag 2 juni 2023 09.00 - 12.30 uur

SCHOOLKINDEREN OCHTEND

Op vrijdagmorgen wordt er in samenwerking met Het Timpaan voor de leerlingen uit Wehl, Nieuw-Wehl en omgeving een leuke en educatieve ochtend verzorgd.

Dit zal deels plaatsvinden in het Koningin Beatrixcentrum en deels in de feesttent aan de Diepenbroekstraat in Wehl.

De kinderen zullen vanuit school het programma te horen krijgen en onder begeleiding naar de locaties vertrekken.

Tijdens deze ochtend kunnen de kinderen een programma verwachten waar ze in het weekend nog lang over na zullen praten.

Vrijdag 2 juni 2023

19.30 - 00.30 uur

Jaarlijks vindt op de vrijdagavond van Dorpsfeest Wehl de Zomercarnaval plaats.

Alle feestvierders van de Achterhoek verzamelen zich in de Wehlse feesttent om een avondje los te gaan op diverse carnavalskrakers.

Er hangt een gezellige sfeer en er kan lekker gedanst worden. Een zomeravond om nooit te vergeten, in samenwerking met carnavalsvereniging de Lollige Snuiters.

Zaterdag 3 juni 2023

10.00 uur

Fairtrade Wehl organiseert dit jaar voor de 10e keer het Fairtrade ontbijt, bij ons in de feesttent tijdens Dorpsfeest Wehl!

Kom jij ook genieten van een (h)éérlijk ontbijt?

Geef je dan op via het inschrijfformulier

Prijzen:

Volwassenen: € 7,50 per persoon

Kinderen <10 jaar: € 3,00 per persoon

Betalen kan contant in onze feesttent.

Start: 10:00 uur

Groep vanaf 6 personen? Meld dit dan even, zodat wij een plek voor u kunnen reserveren.

Zaterdag 3 juni 2023

19.00 - 00.30 uur

Wát hebben we vorig jaar genoten! Een gezellige avond met super artiesten.

ARTIESTEN
Worden op een later moment bekend gemaakt.

TIJDEN
Tent open: 19:30 uur | Einde: 01:00 uur

Voor meer informatie houd ons Facebook evenement in de gaten

ATTRACTIEPARK

Vrijdag 2 juni 2023

13.00 uur tot

19.00 uur

10.00 - 12.30 uur

Er klinkt overal muziekover het plein en je kunt genieten van verschillende attracties.

Laat je entertainen door het straattheater, en geef je op en probeer dorpskoning(in) te worden.

Zondagochtend, 4 juni is de kinder- en jeugdochtend voor alle kinderen uit Wehl en de omgeving.

Er staan verschillende activiteiten en attracties op het programma.

Het terrein zal omgetoverd worden in een groot speelpaleis. Kom gezellig langs!

12.30 - 20.00 uur

Ontvang automatisch onze nieuwsflits