Stichting Wat Een Heerlijk Land

Veur elk wah Waehls

Welkom bij Stichting Wat Een Heerlijk Land

Stichting Wat Een Heerlijk Land staat voor het bevorderen van de leefbaarheid en verbondenheid tussen mensen in onze gemeenschap. Dat doen wij door het jaarlijks organiseren & begeleiden van evenementen; en dan voor iedereen, jong en oud.

We luisteren daarbij goed naar de wensen van de Wehlse en Nieuw Wehlse inwoners.

EVENEMENTEN (klik op ..)

Ons motto “Veur elk wah Waehls”.

Kerst Fair Wehl - 17 december 2022

16.00 - 21.00 uur

Op de Kerst Fair kun je volop genieten van de kerstsfeer.

Stichting Wehl heeft besloten om de kerstmarkt die voorheen rondom de St Martinus kerk in Wehl werd gehouden nieuw leven in te blazen.

Op de Kerst Fair bezoek je diverse kraampjes, drink je warme chocolademelk en geniet je samen in een voorportaal naar kerstmis.

Wij hopen veel inwoners uit Wehl en Nieuw Wehl en andere belangstellenden, in en rond het Koningin Beatrix Centrum te mogen begroeten.

Ontvang automatisch onze nieuwsflits